Отже, екстер҆ єр з пакетом M Performance готовий запропонувати додаткові елементи виконані з вуглецевого волокна, наприклад корпуса дзеркал та накладки на передні колісні арки. Позаду ми бачимо карбонові розширювачі та дифузор, які пофарбовані у чорний колір. А завершує картину звісно що легендарний шильдик «М». Для BMW X5 в версії M Performance пропонується два варіанти легкосплавних дисків: перший - розміром 22-дюйми, які в своючергу важать на чотири кілограми меньше за стандартні колеса, а другий напевно здивує багатьох, адже це 20-дюймові диски взуті в всесезоні шини для впевненої їзди по бездоріжжю.
В середині кроссовера продовжується свято спорту та фірмового стилю M Performance. Головним елементом інтер҆ єру, який привертає увагу до себе є рульове кермо. Виглядає руль дуже круто, тут і вставки з алькантари і карбону, стрічка червоного кольору та спеціальна мітка нульового рівня. На передній панелі майже всі перемикачі оздоблені карбоном. Також всюду прошиті стрічкою шильдики літери «М». Від цього салон досить скучної базової модифікації став виглядати ще респектабільніше та більш ексклюзивно.
Серед технічних іновацій окремо відзначимо спеціальний додаток для смартфонів під назвою Drive Analyzer, який у поєднанні з набором діагностичного ключа, підключеного до роз'єму USB, може виконувати функцію реєстрації даних. Це дає змогу використовувати камеру телефона для запису поїздок та відстеження маршруів на основі данних GPS.
За офіційною інформацією, комплекти доопрацювань BMW M Performance з҆ являться на кроссовері на початку 2019 року. Вартість фірмового тюнінгу покищо не розкрита, але скоріш за все це буде не бюджетна процедура…